неділя, 12 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання Зарубіжна література 9 клас


Зарубіжна література 9 клас

Шановні учні 9 класу! Всі письмові завдання записуємо в зошит для дистанційного навчання. Фото скидаємо на перевірку!

16.03.


Твір-роздум «Поразка чи перемога Нори?» (за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім») 



18.03.

Бернард Шоу  «Пігмаліон».

Опрацювати матеріал підручника с.236-256. Виконати завдання 4-5 письмово
ru.wikipedia.org › wiki › Шоу,_Джордж_Бернард
30.03.

Бернард Шоу  «Пігмаліон».
Записати характеристику образу Елайзи Дулітл.

01.04.

Прочитайте давньогрецький міф "Пігмаліон і Галатея".Складіть (письмово) порівняльний аналіз: античний міф та твір Б. Шоу "Пігмаліон". Запишіть власний висновок.


06.04.
Позакласне читання. Прочитати
Б. Космовська "Позолочена рибка". Скласти цитатну характеристику героїв роману : Аліція, Роберт. Відповісти на запитання
 ( письмово) :
 - Чому у тексті рибка не золота, а позолочена?, -
 Які бажання загадали б герої ( Аліція, Роберт)? Чому саме такі.

08.04.
 Тема. Шолом - Алейхем " Тев'є - молочар". Прочитати повість. Записати 5 фактів з біографії письменника. Письмово скласти "моральний кодекс" Тев'є, використовуючи цитати з твору повісті. Підготувати повідомлення про сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно.

13.04.

 Тема. Шолом - Алейхем " Тев'є молочник". Проаналізувати монологи Тев'є. Написати твір - мініатюру " Життя Тев'є у наш час".

15.04.
За Інтернет посиланнями:
1.Опрацювати біографію Р. Бредбері. (письмово)
2.Переглянути відео або фільм. 
https://www.youtube.com/watch?v=BzMZLaaaBOU

https://ru.wikipedia.org/wiki/451

https://www.youtube.com/watch?v=dU8VXetq6bM

22.04.  
Тема. Р. Бредбері. " 450  за Фаренгейтом". Тривога за майбутнє суспільства в романі- антиутопії.

Літературний диктант
1. Події в романі відбуваються (де і коли?)
2. Замислитися над тим, що діється навколо, Гая Монтега спонукав(ла) …   
3. Сигнал тривоги на Монтега та його дім був поданий (ким?) …
4. Монтег спілкувався з Фабером за допомогою …
5. Жінку Монтега  - Мілдред – цікавлять лише …
6. Продовжіть думку Фабера: «Пересічні письменники лише ковзають по …»
7. «Це те саме, що намагатися загасити пожежу з водяного пістолета», - так думав Монтег про (що?)…
8. Наприкінці твору звучить легенда про …
9. Книга за Р.Бредбері – це …
10.«Книжки – лише одне із вмістилищ, де ми зберігаємо те, що боїмося забути» - ці слова належать …
11.Люди, на думку Р.Бредбері, розівчилися робити найголовніше, те, що відрізняє їх від тварин, - …
12. Ідея роману - …

27.04

Тема.Рей Бредбері «451 градус за Фаренгейтом».

Сьогодні роман Рея Бредбері актуальний, як ніколи раніше!

ПЛАН  ТВОЇХ ДІЙ:
1.Переглянь відео "Аналізуємо роман Р.Бредбері»
2.Виконай завдання:
Охарактеризуй образ Гая Монтега(письмово)
СЛОВНИК
Науково-фантастична література – художні твори, у яких автори під впливом науково-технічного прогресу намагаються  в образній формі прогнозувати майбутнє, показуючи прийдешню долю людства.
Утопія – (у перекладі з грецького – місце. Якого немає) – фантазія, мрія, що не збувається.

Антиутопія – вигадане суспільство, яке є антитезою утопії. Зазвичай здійснюється гнітючий суспільний контроль тоталітарного уряду.

29.04.
  
Тема. Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.

П'ять цікавих фактів про роман Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом»
1. Основну увагу в романі приділено спаленню книжок. Слід зауважити, що температура горіння паперу насправді складає 451° за Цельсієм. За визнанням самого автора, він припустився цієї помилки через те, що пожежник, за консультацією до якого Бредбері звернувся перед написанням свого бестселера, сплутав температурні шкали.
2. Уперше «451° за Фаренгейтом» було видано у журналі «Playboy» 1953 р.
3. Роман, який приніс письменникові статки та популярність, було написано за друкарською машинкою, яку Бредбері взяв напрокат у бібліотеці.
4. У романі «451° за Фаренгейтом» Рей Бредбері передбачив багато технічних нововведень, що з’явилися після видання його твору: навушники для широкого загалу користувачів, телевізор з пласким екраном, банкомати та багато іншого.
5. 1938 року Рей Бредбері закінчив середню школу, на чому його формальна освіта завершилася. Подальшу освіту, за його власними словами, він здобув у бібліотеці, у якій перебував день у день, зачитуючись творами Дж. Б. Шоу, В. Шекспіра, Р. Л. Стівенсона та Ч. Діккенса.
Дайте відповідь на запитання ( письмово):
1.Якими художніми засобами користується автор, змальовуючи світ майбутнього?
2.Які кольори ви могли б використати, якби були художником? Чому?
3.Як змінюються органи світосприйняття у людини майбутнього
4.Створіть словесну картину світу майбутнього за романом «451 за Фаренгейтом».(Запишіть цитати, які зображують місто, людей)

5.Чи подобається вам таке майбутнє?

04.05.


Тема. Гарпер Лі. « Убити пересмішника». Моральні ідеали у творі.
Опрацювати біографію письменниці за посиланням:

Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=CebB06r0IHI&pbjreload=10

         06.05.
  
Тема.  Г. Лі «Убити пересмішника»
Переглянути матеріал  за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZUjZOm7VAmk

Написати   власну версія закінчення роману.


13.05.

Тема. Позакласне читання №4. Кіно. Майкл Марпурго « Бойовий кінь».
Словникова робота:
Кіноповість — твір кіномистецтва зі складним сюжетом, що з епічною широтою показує дійсність. Кіноповістю також називають сценарій, перероблений для читання — із вилученням спеціальних кінематографічних термінів, розширенням діалогів, уведенням ліричних відступів, заміною граматичного теперішнього часу минулим тощо. Ще одне значення терміна — повість, що створена з орієнтацією на певні кінематографічні прийоми оповіді (подрібнення дії на короткі епізоди, лаконічність діалогу і авторських пояснень, монтажний характер епізодів тощо).
Перегляньте відео за посиланням:
Прочитайте матеріал за посиланням: https://uk.wikipedia.org/)
Дайте письмово відповіді на запитання:
  1.  Яке враження на вас справила стрічка?
  2.  Які епізоди фільму вам здалися найбільш зворушливими, сумними, трагічними?
  3. Поміркуйте, чому у фільмі режисер не використав прийом оповіді від особи коня.
Шановні учні! Скидаємо фото виконаних робіт!

18.05.

Ерік Сігель. « Історія одного кохання»
Опрацювати матеріал підручника с. 277-297. Знати зміст твору. Записати аналіз.
Переглянути відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=oTsgnpRi0zM
https://www.youtube.com/watch?v=V3SHyPW9rOo
Підготуватися до контрольної роботи.

20.05.

Контрольна робота №6.
Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура.

1. Як головний герой Шолом-Алейхема «Тев’є-молочара» ставився до своїх дочок?
а) Як до джерела збагачення; в) як до великого тягаря;
б) байдуже; г) з розумінням та любов’ю.
2. Тев’є підтримав старшу дочку в її небажанні виходити заміж за м’ясника тому, що:
а) примітив для неї багатшого жениха;
б) здавна не любив рід м’ясника;
в) вважав, що одружуватися потрібно кохаючи;
г) боявся помсти душі дружини м’ясника.
3. Що означає назва твору Р. Бредбері «451° за Фаренгейтом»?
а) Псевдонім головного героя;
б) температура, за якої може статися глобальна катастрофа на землі;
в) температура самозаймання паперу;
г) назва кав’ярні, де зазвичай відпочивали пожежники.
4. Як ставилося оточення до героїні роману Р. Бредбері «451° за Фаренгейтом» КлариссиМаклеллан?
а) Як до дитини-індиго; в) байдуже;
б) як до божевільної; г) як до лідера.
5. Образ головного героя твору Еріка Сігела нагадує вічний образ в літературі:
а) Гамлета; в) Ромео;
б) Дон Кіхота; г) Гобсека.
6. Проблему справедливості та толерантності порушено у творі:
а) Шолом-Алейхема «Тев’є-молочар»;
б) Р. Бредбері «451° за Фаренгейтом»;
в) Лі Гарпер «Убити пересмішника»;
г) Е. Сігел «Історія одного кохання».
7. Кому належать слова: «Ухватили животную, исполосовали ножиком голову, а теперьгнушаются»?
а) Преображенському;
б) Борменталю;
в) Швондеру;
г) Шарікову. 
8. За твором Шолом-Алейхема «Тев’є-молочара» схарактеризуйте риси єврейського народу.
9. Визначте проблематику роману Р. Бредбері «451° за Фаренгейтом».
10. Назвіть результати впливу Швондера на Шарікова за повістю «Собаче серце».

11. Напишіть рецензію (або відгук.) на самостійно прочитану книгу сучасної зарубіжної літератури.


25.05.
Узагальнення вивченого.
Вам подано 6 номінацій. Оберіть 2 за бажанням. Дайте письмові відповіді. Кожна відповідь – 1 бал.

І. Номінація «Літературні жанри та стилі»
1.Жанри можуть взаємодіяти між собою, що приводить до виникнення синтетичних утворень. Наведіть приклади.
2.Визначте жанр твору за цитатою: «Сорок років з гаком розмовляю я прозою, а мені таке ніколи на думку не спадало. Велике, велике вам спасибі,що пояснили. Отож я хотів би їй написати: «Прекрасна маркізо, ваші чудові оченята віщують мені смерть від кохання». То чи не можна ці самі слова сказати галантніше? Знаєте, ну, якось, делікатніше висловитися?»
3.Жанр твору Ф.Шиллера «До радості»
4.Провідні жанри реалізму .
5.Жанр твору М.Гоголя «Шинель» .
6.Які три роди існують в художній літературі?

ІІ. Номінація «Просвітництво»
1. «Ідеї правлять світом» - ця думка стала своєрідним гаслом доби Просвітництва, коли реально вважалася можливість побудови «царства …»
2. Як впливали літературні твори на читачів, чому вчили?
3. Яким зображувало життя мистецтво рококо?
4. Назвіть твір, в якому автор критикує парламентську монархію, безглузді закони й порядки, нездатність політиків, але не прямо, а використовуючи прийом літоти, художні символи та алегорію .
5. Назвіть автора твору, що став гімном Євросоюзу .
6. Йоганн Гете звертається до грецької міфології. Який образ привертає його увагу?

ІІІ. Номінація «Романтизм»

1.Хто з письменників не відноситься до байронічної течії:
2.Романтики проголосили її  однією з основних умов існування особистості .
3.В якому творі поетично оброблено народну легенду про красуню, що своїм співом зваблювала рибалок ?
4.Французький письменник А.Моруа назвав життя цього письменника «дорогою слави й честі».
5.В якому творі розкривається епізод з життя видатного українського політичного діяча ХVІІ ст.?
6.Що символізує кінь у романтичній літературі?

ІV. Номінація «Взаємодія романтизму і реалізму»

1.В яких творах М.Гоголя простежуються романтичні та реалістичні традиції?
2.Відкриттям І половини ХІХ ст. став образ «маленької людини». Наведіть приклад.
3.Якось поет В.Жуковський мандрував Європою й побачив відоме полотно «Сикстинська Мадонна» художника Рафаеля.Натхненний витвором мистецтва, він написав вірш: «Ах, не часто посещает/ Нас с небесной высоты/ И перстами нас касает / Гений чистой красоты ».       Яка поетична метафора сподобалась О.Пушкіну і він ввів її в свій вірш?
4.Тетяна, Ольга, Володимир Ленський – це герої якого твору?
5.Назвіть твір, в якому головний герой ставав причиною нещасть інших людей
6.Якою мовою писала листа Тетяна до Онєгіна?

V. Номінація «Реалізм» 

1.Твір усього життя О.де Бальзака .
2.В якому творі герої намагаються уникнути покарання за недбалість на службі шляхом хабаря, але це їм не вдається .
3.В якому місті відбуваються події в повісті М.Гоголя «Шинель»?
4.Дервіль і Фані Мальво, Анастазі де Ресто і Максим де Трай,  Каміла і Ернест де Ресто. Це герої  з якого твору?
5.Головний герой повісті М.Гоголя «Шинель» .
6.Який фінал має повість Бальзака «Гобсек»?

VІ. Номінація «Нові тенденції в драматургії наприкінці ХІХ –
на початку ХХ ст.»

1.Його вважають творцем «нової драми».
2.В основу якого драматичного твору взято античний міф про скульптора, який створив статую морської богині Галатеї та закохався в неї?
3.Який фінал твору «Ляльковий дім» Г.Ібсена?
4.Головна героїня п’єси Б.Шоу «Пігмаліон».
5.Новий шлях для розвитку якого мистецтва відкрила «нова драма»?
6.Принципи нової драми в українській літератури використовували письменники…

Скидаєте фото виконаної роботи!

27.05.
Узагальнення та систематизація  знань. Урок  захисту проєктів.
Теми проєктів:
Цікаві факти про письменників зарубіжної літератури.
Твір, який сподобався впродовж навчального року.
Письменники – ювіляри зарубіжної літератури
Форма викладу матеріалу довільна.
Скидаємо фото виконаної роботи!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар