Зарубіжна література 6 клас
12.03.2020 р.
17.03.
https://www.youtube.com/watch?v=Z3Qx1pFS0zs
20.03.
31.03.
https://www.youtube.com/watch?v=EgrtLnxJp0w
Додаток №112.03.2020 р.
Опрацювати с.192-194
Мацуо Басьо. Хайку
Намалювати
ілюстрації(за бажанням)
Вивчити напамять 3-4 хайку
|
17.03.
Роберт
Бернс (1759–1796). «Моє серце в верховині (Вірш напам’ять).
Дослідити: Елементи фольклору(письмово)https://www.youtube.com/watch?v=Z3Qx1pFS0zs
20.03.
Підготуватися
до позакласного читання
.Прочитати І. С. Тургенєв. Вірші у прозі "
Горобець", " Собака".
Тема. Джанні Родарі
" Листівки з видами міст".
Навчитися виразно читати вірш.
Підготувати
повідомлення " Історія листівки".
Визначити жанр, тему, ідею вірша,
проблеми. Завдання до проєкту "Листівки
з видами мого села".
Дослідити видатні місця у рідному селі ( фото,
інформація від родини, малюнки).
Написати твір - мініатюру " Про що
може розповісти листівка?"
03.04.
Тема. Рей Бредбері. " Усмішка".
Записати цікаві факти про письменника. Прочитати новелу " Усмішка" (
за підручником). Підготувати повідомлення про Леонардо да Вінчі та його картину
" Мона Ліза".
https://uk.wikipedia.org/wiki/Мона_Ліза
07.04.
Тема. Рей Бредбері.
" Усмішка».
Прочитати с.212-215.
Виконати завдання 5 письмово
10.04.
Тема. Р. Бредбері.
« Усмішка». Образ Тома, його динаміка.
Виконати завдання 8
(письмово).
Складіть
пам’ятку для людства
«Що ж треба робити, щоб передбачення Брн Бредбері не збулися» .
14.04.
Опрацюйте біографію Роберта Шеклі за підручником стор. 216-218.
2.Прочитайте оповідання Р. Шеклі
"Запах думки" за підручником стор. 218-224 або прослухайте аудіотекст
https://www.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZ
3. Доведіть, що оповідання Р. Шеклі "Запах
думки" можна віднести до фантастичної літератури. (письмово)
17.04.
Р. Шеклі. « Запах думок». Виконати завдання:
1.Скласти пам’ятку або написати лист-пораду тому, хто опинився у
надзвичайній ситуації (високий рівень).
2.Порівняти героїв – Тома (Р.Бредбері «Усмішка») і Кліві (Р.Шеклі «Запах думки»)
Том (Р.Бредбері «Усмішка») Спільні ознаки Кліві (Р.Шеклі «Запах думки»)
Запитання до твору Р. Шеклі " Запах думок"
1. У якому зоряному скупченні перебував головний герой?
2. Ким працював головний герой?
3. Куди він вирішує посадити свій зореліт?
4. Що сталося під час посадки на планету?
5. Коли Кліві отямився, то що він зрозумів?
6. Яку першу інопланетну істоту побачив Кліві? Що в ній було дивного?
7. Яку другу тварину побачив Кліві?
8. Ким виявився третій звір?
9. Як головному герою вдалося врятуватися від зграї вовків?
10. Чому головному герою довелося спробувати стати кущем?
11. Ким довелося стати Кліві, щоб відлякати пантеру й вовків остаточно?
12. Чому вода стала для Кліві неприємним розчаруванням?
21.04.
Тема. Позакласне читання. Р. Бредбері «Все літо в один день»
Переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=pGa3a3NjtmQ
Р. Бредбері " Все літо в один день"
Виконайте завдання письмово:
1..Як звали головну героїню твору?
2.Із якого Штату прилетіла Марго?
3. З якою частотою в оповіданні йде дощ?
4. Про що діти жалкували?
5. У якому жанрі написано оповідання?
6.Чому діти замкнули Марго в комірчині?
7. З чим порівнювала сонце Марго?
8.На якій планеті розгортаються дії?
9.Як однокласники ставилися до Марго?
10.Що сталося з рослинами, коли вийшло
сонце.
11.Скільки років було дітям, коли вони
вперше побачили сонце?
12. Як звали хлопця, який ображав Марго?
24.04.
Тема. К. Нестлінгер. « Конрад, або Дитина з бляшанки».24.04.
Тема. Астрід
Ліндгрен. Основні відомості про життя і творчість.
Пропонує краще познайомитися з дивовижною Астрід
Ліндгрен, прочитавши 11 цікавих фактів з її життя.
1.
В основу багатьох творів Астрід лягли фольклорні історії та казки, які вона чула від рідних ще в дитинстві.
2.
Любов'ю до книг Астрід перейнялася ще в дитинстві, коли подруга читала їй
їх. Захоплена історіями, що ховаються в книгах, майбутня письменниця сама
навчилася читати.
3.
На свою першу роботу Астрід влаштувалася в 15 років. Вона працювала в
редакції газети "Віммербю тіднінг" журналістом. Перші її публікації
виходили без вказівки авторства.
4.
Першу дитину вона народила в 19 років від одруженого чоловіка – редактора
"Віммербю тіднінг". Щоб уникнути ганьби, вона поїхала народжувати
сина в Данію. Перші роки малюк провів в прийомній сім'ї, де вона його часто
відвідувала.
5.
Перші казки Астрід Ліндгрен були комерційними, вона їх писала на замовлення
в журнал.
6.
Чернетки всіх своїх книг Астрід писала за допомогою стенографії. За її
словами, вона часто писала, лежачи в ліжку, і в такому положенні стенографувати
було простіше, ніж друкувати на машинці.
Опрацюйте матеріал
за посиланнями:
Виконайте завдання :
створіть рекламу на будь – який твір А. Ліндгрен (форма довільна)
Скидайте фото
виконаної роботи!
28.04.
28.04.
Тема. Астрід
Ліндгрен « Міо, мій Міо».
Прочитати за підручником с.228-236.
Переглянути відео
за посиланням:
Тема. Розвиток мовлення. Переказ епізоду твору Астрід Анна Емілія Ліндґрен «Міо, мій Міо».
Написати переказ епізоду твору ( обсяг1,5 стор.) . Записати висновок.
Намалювати обкладинку до твору.
08.05.
Написати переказ епізоду твору ( обсяг1,5 стор.) . Записати висновок.
Намалювати обкладинку до твору.
08.05.
Тема. Міхаель Енде «
Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Недогадія та її мешканці.
Прочитати за
підручником с.240. Записати 5 фактів про Міхаеля Енде.
Опрацювати рубрику «
Книжкове частування» с.241-242.
Дати відповідь на
запитання 1, с. 243 (письмово).
12.05.
12.05.
Тема. Моральні цінності
, що стверджуються в романі М. Енде « Джим Ґудзик і машиніст Лукас".
Історія написання
твору «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
Наприкінці 1950-х років Міхаель Енде
зустрівся зі своїм однокласником, який попросив «черкнути» кілька
рядків для дитячої ілюстрованої книжки. Але замість короткої розповіді з -під
пера Енде вийшов великий твір. Так були написані історії
про Джима Ґудзика.
Енде посилав рукопис у різні
видавництва, поки його не надрукували в 1960 році. Твір був поділений на дві частини, перша
з яких вийшла в 1960-му році під назвою «Джим Ґудзик і машиніст Лукас», а друга - двома роками
пізніше, як «Джим Гудзик і чортова дюжина».
За свої перші книжки Енде отримує
«Літературну премію міста Берліна для юного покоління», а в 1961 році - «Німецьку
премію книг для дітей».
Книжки про пригоди Джима Ґудзика були
перекладені 19 мовами, а в 1961 і 1966-му роках за ними були створені радіопостановки.
Так розпочалася кар'єра професійного
письменника і можливість отримувати великі гонорари за свої книжки. Проте пройшло
більше десяти років перш ніж Енде знову опублікував історії про Джима.
До українського читача книжка надійшла
завдяки невтомній праці перекладача Ігоря Андрущенка.
Виконати завдання
письмово:
Упізнай героя за ключовими словами
1.Олива, сажа, золотий кульчик, люлька...
2.Вугілля, пара, вагон ...
3.Замок, золотий телефон, картаті капці,
халат з червоного оксамиту...
4.Складена парасоля, високий циліндр...
5.Крамниця, будинок, щічки, мов яблука...
6.Опишіть пані Штоцкер. Чи займалася ця
героїня?
7. Яка подія порушила мирне життя
Усландії?
8.Що знайшли у пакеті жителі Усландії?
9.Написати міні-твір «Чого навчив мене
Джим-Ґудзик»
15.05.
15.05.
Прочитати за підручником с. 238. Записати 5 фактів про письменницю.
Опрацювати рубрику « цитата» на с.239-240.
Переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=9trZZD4j64Y
Відповідати на запитання 1-4 на с.240.
19.05.
Тема. К. Нестлінгер. « Конрад, або Дитина з бляшанки». Конрад і його становлення у світі.
Скласти письмову розповідь про героя, який допоміг становленню дитини з бляшанки. Придумати завершення твору.
22.05.
Контрольна робота №6
Різнорівневі завдання з теми «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом»
1.Яку відому письменницю називали «чарівницею зі Швеції» та «Андерсеном нашої доби»?
а) Крістіне Нестлінгер; б) Астрід Ліндгрен; в) Корнелія Функе.
2.Успіх до Астрід Ліндгрен прийшов після виходу книжки … .
а) «Брати Лев'яче Серце»; б) «Пеппі Довга панчоха»; в) «Міо, мій Міо»; г) «Калле Блюмквіст».
3.Німецький письменник, автор «Нескінченної історії» … .
а) Міхаель Енде; б) Роберт Шеклі; в) Рей Бредбері.
4.1960 року вийшла друком перша книжка Міхаеля Енде для дітей … .
а) «Джим Гудзик і машиніст Лукас»; б) «Момо»; в) «Історія без кінця».
5.Хто із запропонованих письменників працював ілюстратором книжок для дорослих?
а) А. Ліндгрен; б) М. Енде; в) К. Неслінгер; г) Р. Шеклі.
6.Талант Крістіне Нестлінгер відначено понад тридцятьма літературними преміями, серед яких Премія імені Г. К. Андерсена та Премія пам'яті … .
а) Івана Крилова; б) Чарльза Діккенса; в) Астрід Ліндгрен; г) Жуля Верна.
7.Дайте визначення поняттю «повість-казка».
8.Установіть відповідність між персонажами та їх характеристиками.
а) Міо;1. «…вихований, ласкавий, чемний, гречний…»;
б) Берта Бартолотті;2. любить фарбуватись і постійно говорить «дитино моя»;
в) Джим Гудзик; 3. справжній друг, постійно ремонтує локомотив Емму;
г) Конрад;4. хлопчик-негреня;
д) машиніст Лукас. 5. в Країні Далекій знайшов тата.
9.Напишіть твір-роздум на тему: «Моральні цінності, що стверджуються у творах М. Енде, А. Ліндгрен та К. Нестлінгер» ,або
Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Як слід виховувати дитину, щоб вона виросла повноцінною щасливою особистістю?»
Шановні учні 6 класу! Скидаємо фото виконаної контрольної роботи!
26.05.
Тема.Узагальнення вивченого матеріалу.
Готуємо проєкти.
Виконати одне із завдань із рубрики"Літературні розваги" на с. 250 підручника.
Скидаємо матеріали виконаної роботи!
Різнорівневі завдання з теми «Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом»
1.Яку відому письменницю називали «чарівницею зі Швеції» та «Андерсеном нашої доби»?
а) Крістіне Нестлінгер; б) Астрід Ліндгрен; в) Корнелія Функе.
2.Успіх до Астрід Ліндгрен прийшов після виходу книжки … .
а) «Брати Лев'яче Серце»; б) «Пеппі Довга панчоха»; в) «Міо, мій Міо»; г) «Калле Блюмквіст».
3.Німецький письменник, автор «Нескінченної історії» … .
а) Міхаель Енде; б) Роберт Шеклі; в) Рей Бредбері.
4.1960 року вийшла друком перша книжка Міхаеля Енде для дітей … .
а) «Джим Гудзик і машиніст Лукас»; б) «Момо»; в) «Історія без кінця».
5.Хто із запропонованих письменників працював ілюстратором книжок для дорослих?
а) А. Ліндгрен; б) М. Енде; в) К. Неслінгер; г) Р. Шеклі.
6.Талант Крістіне Нестлінгер відначено понад тридцятьма літературними преміями, серед яких Премія імені Г. К. Андерсена та Премія пам'яті … .
а) Івана Крилова; б) Чарльза Діккенса; в) Астрід Ліндгрен; г) Жуля Верна.
7.Дайте визначення поняттю «повість-казка».
8.Установіть відповідність між персонажами та їх характеристиками.
а) Міо;1. «…вихований, ласкавий, чемний, гречний…»;
б) Берта Бартолотті;2. любить фарбуватись і постійно говорить «дитино моя»;
в) Джим Гудзик; 3. справжній друг, постійно ремонтує локомотив Емму;
г) Конрад;4. хлопчик-негреня;
д) машиніст Лукас. 5. в Країні Далекій знайшов тата.
9.Напишіть твір-роздум на тему: «Моральні цінності, що стверджуються у творах М. Енде, А. Ліндгрен та К. Нестлінгер» ,або
Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Як слід виховувати дитину, щоб вона виросла повноцінною щасливою особистістю?»
Шановні учні 6 класу! Скидаємо фото виконаної контрольної роботи!
26.05.
Тема.Узагальнення вивченого матеріалу.
Готуємо проєкти.
Виконати одне із завдань із рубрики"Літературні розваги" на с. 250 підручника.
Скидаємо матеріали виконаної роботи!
Немає коментарів:
Дописати коментар