неділя, 12 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання Зарубіжна література 7 клас

Зарубіжна література 7 клас

13.03.
Прочитати новелу О. Генрі "Дари волхвів". Письмово дослідити біблійні мотиви у творі. 


17.03.
Прочитати новелу О. Генрі "Останній листок". Скласти портретну характеристику Бермана. Письмово виконати завдання:  знайти у творі опис дощу, що він характеризує? Скільки разів у новелі вжито словосполучення " останній листок"? Як змінюється смислове навантаження в словах?; Що символізує плющ?;  Чому новела названа " Останній листок"?Вивчити теорію літератури: поняття про новелу.
31.03.
Написати твір- мініатюру " Чи доводилось тобі бачити в житті приклад непоказної самопожертви?" ( за новелою О. Генрі " Останній листок").

02.04.

Тема.Образи дівчат ( Сью, Джонсі), їхня динаміка. Порівняти образи Сью та Джонсі. Записати в зошит у формі таблиці: Сью- Спільне - Джонсі.  Записати 2-3 народні мудрості про дружбу. взаємодопомогу. Пояснити значення ( письмово).


07.04.

Тема. Г. Д. Уеллс. " Чарівна крамниця".Точка зору дорослого і дитини в новелі. Прочитати за підручником с.243-247. Виконати завдання 3 (письмово) творчої лабораторії на с. 247. Записуємо в зошит. Скидаємо фото на перевірку

https://www.youtube.com/watch?v=TgLjQJpqyhM

09.04.


Тема.Рюноске Акутаґава. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка».
Виконати завдання 4 із рубрики «Теми проектів» на с.250.Прочитати новелу за підручником с.250-251.
https://znanija.com/task/28428731


 14.04.
Переглянути презентацію. Прочитати новелу "Павутинка". Виконати завдання 6 письмово, с252.  http://liturok.in.ua/prezentacii/146-ryunoske-akutaava-pavutinka-prezentacya.html

16.04.

Контрольна робота  за розділами
«Літературний детектив» та «Світова новела»

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 б.)
1. Хто є автором новели «Чарівна крамниця»:
а)  О. Генрі;
б)  Г. Уеллс;
в)  Р. Акутагава.
2.  Який персонаж НЕ є героєм новели «Дари волхвів»:
а)  Джонсі;
б)  Джім;
в)  Делла.
3.  Шедевр художника Бермана:
а)  Неаполітанська затока;
б)  портрет Джонсі;
в)  листок плюща.
4.  Який із названих творів за жанром НЕ є новелою:
а)  «Павутинка»;
б)  «Золотий жук»;
в)  «Чарівна крамниця».
5. Шерлок Холмс жив на:
а) Бейкер-стріт;
б) Крейвен-стріт;
в) Скотленд-ярд.
6. Назва маєтку, де розгорталися основні події в оповіданні «Пістрява стрічка»:
а) Стоук-Моран;
б) Мерріпіт-Хаус;
в) Саутсі.

7  Установіть відповідність між твором та його темою (ідеєю):
   1)  «Павутинка»                    а) жертва найдорожчим заради щастя іншого

      2)  «Чарівна крамниця»        б) несхожість дитячого та дорослого поглядів на світ
   3)  «Останній листок»          в) ідея про моральну справедливість
   4)  «Дари волхвів»                г)  здатність на самопожертву заради  життя іншого
8. Встановіть логічні пари:
1) Ройлотт                                        а) негр – слуга
2)ХелінСтоунер                               б) власник золотого жука
3) Джупітер                                      в) відвідувачка Шерлока Холмса
4) Легран                                          г)  вітчим дівчат
9. Установіть  послідовність подій у новелі:
а) Сью розповідає Берману про «химеру» Джонсі.
б)  Листок плюща висить на своєму місці.
в) Сью та Джонсі селяться у Гринвіч-Віллідж.
г) Поява містера Пневмонії.
Високий рівень
Виконайте одне із завдань (за вибором).
Написати твір- роздум на одну з тем:
1.«Чого  вчать сучасного читача вивчені новели?»

2. «Чому жанр детективу найпопулярніший у читачів?»

21.04
Тема. Айзек Азімов « Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства»
Прочитати повість «Фах». Опрацюйте матеріал підручника с.266-267.
https://www.youtube.com/watch?v=ecdDcPCV_-w
https://dovidka.biz.ua/fah-ayzek-azimov-skorocheno/
https://uk.wikipedia.

23.04.
Тема. А. Азімов « Фах». Образ Джорджа Плейтена.
Переглянь  бук трейлер за посиланням:
Виконай завдання 4, с.267 підручника.

28.04.
Тема. Діанна Вінн Джонс « Мандрівний Замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі.

Прочитати за підручником с.258 -265. Опрацювати рубрику « Літературна кухня».
Переглянути відео матеріали за посиланням:




30.04.


Тема.Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.
Значення художнього прийому чаклунства у творі "Мандрівний замок Хаула"
Скористайся довідкою за посиланням:
Запиши  анкету головної героїні:

1.Ім´я головної героїні. 
2.Вік головної героїні.   
3.Місце народження героїні.
4.Місце (місця) проживання героїні.  
5.Навчання головної героїні.
6.Професіяголовної героїні.   
7.Місце роботи головної героїні.   
8.Батьки головної героїні.  
9.Друзі головної героїні.   
10.Вороги головної героїні.  
11.Зовнішній вигляд головної героїні.  
12.Домінуючі риси характеру головної героїні. 

 Індивідуальні завдання (за бажанням)
1. Скласти висловлювання «Яким я побачив (побачила) Хаула»
(Кальцифера, Майкла, Відьму Пустирищ).
2. Скласти сенкани про героїв твору Д. В. Джонс або про повість
«Мандрівний замок Хаула».
3. Намалювати ілюстрації до твору.

05.05.
Тема. Діана Вінн Джонс « Мандрівний Замок Хаула»
Виконати завдання 4, с. 266
Переглянути презентацію/

07.05.

Тема. Корнелія Функе. « Чорнильне серце».  Тема « оживлення» книжки в творі.
Прочитайте за підручником с.267 -268. Виконайте завдання 2 письмово.
Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=KewCmJv-LcQ

12.05.

Тема. Корнелія Функе « Чорнильне серце». Образ Мегі- дівчинки, котра любить читати.
Переглянути відео за посиланням:
Виконати завдання 3 на с. 268 (письмово).

14.05.
Тема: К . Функе «Чорнильне серце»
Поєднання уявного і реального світів.
Завдання:
Доведіть, що роман «Чорнильне серце» належить до жанру
Фентезі.(письмово).

19.05.
Позакласне читання. У. Старк. « Петер і червоний птах».
Опрацювати матеріал за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=VXr8_rlUMHs
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8456

Записати власні враження про прочитаний твір.

21.05.
Контрольна робота  №6
Різнорівневі завдання з теми: «Сучасна література. Я і світ»
1.За жанром твір Айзека Азімова «Фах»:
а) науково-фантастична повість;
б) психологічна повість;
в) філософська повість.
2.Батько Тревіліяна:
а) металург на іншій планеті;
б) космонавт;
в) вчений.
3.Хаул з твору Діани Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула»:
а) чарівник;
б) продавець;
в) науковець.
4.Софі працювала у:
а) кондитерській;
б) крамниці дамських капелюшків;
в) школі.
5. Провідною темою роману Корнелії Функе «Чорнильне серце» є:
а) жага до життя;
б) жага до наукових досліджень;
в) жага до подорожей.
6.Мегі:
а) 10 років;
б) 12 років;
в) 14 років.

Дайте відповіді на запитання.
7.Для чого створені «інтернати для недоумків» у державі майбутнього?
8.Чому Софі вирушила до Мандрівного Замку Хаула?
9.Які два світи демонструє читачам роман «Чорнильне серце»?
Високий рівень
Охарактеризуйте Софі.
Скидаємо фото виконаної роботи!

26.05.
 Тема. Повторення та узагальнення вивченого.

Працюємо за підручником.
Матеріал с. 271. Теоретична розминка ( усно).
Практикум виконуємо письмово.
Фото виконаної роботи скидаємо на перевірку!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар