неділя, 12 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання Зарубіжна література 8 клас


Зарубіжна література 8 клас

Шановні учні 8 класу! Всі письмові завдання записуємо в зошит для дистанційного навчання. Скидаємо фото на перевірку!

13.03.


Опрацювати тему "Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки" (конспект у вигляді схем)
Із лірики європейського бароко. Джонн Донн «Щоб мучить мене…».(виразно читати)

18.03.

Прочитати: Мольєр «Міщанин шляхтич».

Записати в зошит:
1.Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
https://www.youtube.com/watch?v=aQYJi21mGt

20.03.

 Мольєр «Міщанин шляхтич».
Характеристика основних образів комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).

01.04.
Мольєр "Міщанин-шляхтич".Записати засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм)

03.04.

Позакласне читання. Прочитати І. Бунін " Красуня". 
Записати факти " Україна в творчості І. Буніна"; 
Пояснити сенс назви оповідання. 
Вказати проблеми, які порушені автором у творі. 
Всі завдання виконуємо письмово.

08.04.

Прочитати казку - притчу А. де Сент - Екзюпері " Маленький принц" (розділи за підручником). Записати цікаві факти з біографії письменника.
 Скласти й записати  таблицю " Шлях Маленького принца у Всесвіт" 
1.Планета; 2.Представник; 3. Характеристика.

10.04.

Тема. А де Сент - Екзюпері " Маленький принц". Запишіть літературний диктант. Скидайте фото на перевірку.
Літературний диктант
1. Якого звіра «проковтнув» намальований удав?
2. Яку професію обрав герой-оповідач?
3. Де відбулася зустріч героя з Маленьким принцом?
4. Кого просив намалювати Маленький принц?
5. Чому на планеті Маленького принца баранчикові не потрібні мотузка і кілочок?
6. Насіння яких рослин небезпечні для планети Маленького принца?
7. Закінчите фразу: «Є таке тверде правило, - сказав Маленький принц. - Встав вранці, умився, привів себе в порядок і відразу ж приведи в порядок... »
8. Про кого думає Маленький принц: «Рослина, а боїться протягів, дуже дивно. Який важкий характер у цієї квітки. »
9. Хто з істот, зустрінутих Маленьким принцом на Землі, весь час говорить загадками?
10. Що вразило Маленького принца в саду?
11. Кого приручив Маленький принц на Землі?

15.04.
Тема. А де Сент - Екзюпері " Маленький принц". 

- Поміркувати над образами-символами казки,їхнім значенням;
- вивчити терміни з теорії літератури 
- написати твір на тему: « Якби Маленький принц прилетів на мою планету…»
( творче завдання для високого рівня)
.http://dovidka.biz.ua/malenkiy-prints-istoriya-napisannya/

17.04.
Тема. Річард Бах. « Чайка Джонатан Лівінгстон» 
 Опрацювати матеріал за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=_XV2Qcg2AmA
https://www.youtube.com/watch?v=kfGcgfi6lds
Знати зміст твору.

22.04.
Тема. Річард Бах. « Чайка Джонатан Лівінгстон» .Сюжет твору як філософська метафора людського буття.
Прочитати с.285 -292.   Виконайте завдання 9 письмово. Скористайся посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ba4yvmOdxzc/

24.04.
Тема. Р.БАХ.  «ЧАЙКА  ДЖОНАТАН  ЛІВІНГСТОН».   Алегоричні образи повісті.
Зверни увагу!
Алегоричні образи :
Джонатан – людина, яка прагне до знань, досконалості.
Крила – символ свободи, волі, духовності.
Зграя чайок із непереборною жадобою їжі – повсякденне життя.
Політ Джонатана – свобода, необмеженість дій.
Прагнення Джонатана вдосконалювати свій політ – це наше бажання вирватись із дріб`язкової суєти, пізнати сенс життя й осмислити своє місце в суспільстві.
Літературний диктант
1.      Салліван – це …
2.      Рай, на думку Ч’яна, це …
3.      Джонатан Лівінгстон попросив Ч’яна про те, щоб той …
4.      Ч’ян хотів навчити Джонатана Лівінгстона пізнавати через політ (що?) …
5.      Навчаючись у новій зграї, Джонатан Лівінгстон найбільше прагнув (чого?)…
      6.  Мартину, який не міг поворушити крилом, Джонатан Лівінгстон сказав, що у нього …
7                    Вчення Джонатана Лівінгстона про свободу й політ у довгих місіонерських мандрівках до всіх зграй ширили (хто?) …8.      З роками уроки змінилися, бо високу поезію польотів замініло (що?)
 9.      Символом Джонатанового вчення став …
10.Через двісті років усі елементи Джонатанового вчення вилучили з повсякденних тренувань, проголосивши, що вони …
11                                              «Краще взагалі не існувати, ніж існувати, як водорість, без мети чи радості» - ці слова належать мартину …
12.   Мартини, які пішли за Джонатаном, убили дух польоту (чим?) … 
29.04.

. Тема. « У чому ж сенс життя ?» (за повістю Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»)
Кожен із вас, мабуть, часто замислюється над запитанням «Для чого я живу?», «У чому сенс життя?» і кожен може дати відповідь, але яку? «Заробити грошей, знайти гарну роботу», – скажете ви. А що для цього потрібно? Як знайти відповідь? Опираючись на зміст повісті-притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон», ви зможете написати творчу роботу.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=_XV2Qcg2AmA
Дійсно, у кожному із нас живе Чайка Джонатан Лівінгстон, тільки потрібно навчитися бачити справжню людину і в кожній із них допомогти розгледіти її в собі. Джонатан – це символ безкінечних можливостей того, хто вміє мріяти, вірити в досконалість, любити життя. І тоді людина здатна пізнати добро, любов, і знайти свій сенс життя.
Велика Чайка = Справжня Людина
1.      Написати твір-мініатюру «Сенс мого життя».
2.      Розмалювати світи Джонатана Лівінгстона.

Скидаємо матеріал на перевірку!

06.05.
Тема. Барбара Космовська. « Буба». Ідея поваги й любові до людини.
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=FphHAFX5hgc
Прочитати за підручником с.293. Виконати завдання 2 із рубрики « Для співпраці» на с.295.

Скидаємо завдання на перевірку!


08.05

Тема. Барбара Космовська « Буба». Сімейні цінності у творі.
Переглянути буктрейлер за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=V-fQQpDBa34
Виконати завдання письмово:
Сімейні цінності – це …
Порозуміння з батьками – це …
Скласти поради одноліткам і батькам «Як досягти взаєморозуміння у сім’ї»
Скидаємо фото виконаної роботи!

13.05.
Тема. М. Аромштам. « Коли відпочивають янголи».
Опрацюйте матеріал за посиланнями:

Виконайте завдання 3 (письмово) із рубрики « Оцінки та обговорення» на  с.295.
15.05.
Тема. М. Аромштам. « Коли відпочивають янголи». Учителька ( Марсем) та її учні: два погляди на один світ.
Перевіряємо прочитане!
Виконайте завдання за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=rBDlfM_0hXY

Складання таблиці для характеристики Марсем
Риса Марсем Ситуація, в якій риса проявилася
Створення грона «Риси характеру Аліни»
Аліна-…
Запишіть власні висновки.
Скидаємо фото виконаної роботи!

20.05.
Тема. Контрольна робота №6.
Твір на тему « Сімейні цінності у творах Б. Косовської  та М. Аромштам».( Обсяг 1, 5 стор.)
Ключові тези:
Усе найкраще, що є на землі, починається з родини. Без неї, як без природи, людство обійтися не може. Мамина ласка, бабусина доброта, дідусева мудрість, тепло хатнього затишку у колі рідних на все життя залишають глибокий слід у душі та серці кожної дитини.
Сімейні цінності  – це те, що дійсно важливе, цінне, шановане усіма членами родини. Для більшості з нас сімейні цінності однакові: любов, батьківство, вірність, довіра, зв’язок з предками, будинок.
Слово «сім’я» зрозуміле для всіх. Воно завжди поряд з кожним із нас. А що є для кожного з вас сім׳я? (відповіді учнів)
Так, дійсно, сім’я – це батьки, будинок, діти, турбота, радощі і нещастя, які долаються разом, звички і традиції. Людина народжується і живе в сім’ї, саме в сім’ї вона отримує перші уявлення про себе і світ, це місце, де кожна людина почуває себе захищеною, місце, у якому вона відновлює витрачені сили.
Питання сімейних стосунків турбували людей давно.

Легенда
Дуже давно жила дивовижна сім’я. Сім’я величезна – 100 чоловік, і панували в ній мир, любов, спокій. Чутка про неї долетіла до верховного правителя. І вирішив він відвідати цю сім׳ю. Коли він переконався, що це правда, то запитав Старця, голову сім׳ї : « Як у вас виходить жити ніколи не сварячись, не ображаючи одне одного?». Тоді Старець взяв папір, написав на ньому 100 слів  і віддав правителю. Той швидко прочитав і здивувався: на папірці було написано 100 разів одне слово – РОЗУМІННЯ.
Шановні учні 8 класу! Фото усіх контрольних робіт скидаємо на перевірку! Обов'язково!

22.05.

Позакласне читання №4. М. Парр. Повість « Вафельне серце».
Опрацюйте біографію М. Парр. Запишіть цікаві факти з біографії.
https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=8075
Прослухайте за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lu55Rw0ic_0
Запишіть  в зошит за таким алгоритмом:
1. Автор. Назва твору.
2. Головні діючі персонажі.
3. Короткий зміст повісті.
4. Твої враження.
5. Створіть малюнки, бук трейлери.
Фото виконаної роботи відправляйте на перевірку.

27.05.
Повторення вивченого. Завдання на літо.
Вікторина
«Гортаючи сторінки прочитаних творів…»
1) Що означає назва Біблії? 
2) Як з грецької перекладається ім’я Гомер? 
3) Фантастична істота з поеми Гомера, що відрізнялася силою та жорстокістю. 
4) Острів — батьківщина Одіссея. 
5) Кого називали у Давній Греції десятою музою?
6) Від якого слова утворився термін «лірика»? 
7) Якого з міфологічних героїв уславлює Есхіл? 
8) Які поеми наслідував Вергілій, працюючи над «Енеїдою»? 
9) Хто з поетів уперше порівняв творчий доробок митця із пам’ятником? 
10) Найвідоміша поема Овідія, у якій розповідається про перетворення. 
11) Хронологічні межі Середньовіччя. 
12) Засновник жанру рубаї у східній поезії. 
13) Східний поет, математик, астроном, філософ. 
14) Кому найчастіше присвячувалися твори рицарської поезії? 
15) Хто був сюзереном графа Роланда? 
16) З яких частин складається «Божественна комедія»? 
17) Італійський поет-гуманіст, автор сонетів. 
18) Якою мовою були написані вірші зі збірки «Канцоньєре»? 
19) Роман «Дон Кіхот» замислювався як… 
20) Де був написаний знаменитий роман Сервантеса? 
21) Ким був головний герой роману «Дон Кіхот»? 
22) Яку назву мав лондонський театр, у якому працював Шекспір? 
23) У якому місті відбуваються події трагедії «Ромео та Джульєтта»? 
24) Яку назву має проблема авторства творів англійського драматурга? 
Список літератури, яку потрібно прочитати влітку:
9 клас
Просвітництво:
Джонатан СВІФТ. «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина).
Йоганн Вольфганг ҐЕТЕ. Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей».
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «До радості».
Генріх ГЕЙНЕ. «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»).
Джордж Ноел Гордон БАЙРОН. «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Поема «Мазепа» або «Паломництво Чайльд Гарольда».
Взаємодія романтизму і реалізму:
Олександр ПУШКІН. Лірика («До А. П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). «Євгеній Онєгін».
Михайло ЛЕРМОНТОВ. Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). «Герой нашого часу» (огляд, 3-4 уривки за вибором учителя).
Реалізм:
Оноре де БАЛЬЗАК. «Гобсек».
Микола ГОГОЛЬ. «Ревізор». «Шинель».
Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.:
Генрік ІБСЕН. «Ляльковий дім».
Бернард ШОУ. «Пігмаліон».
Література XX–XXI ст.:
Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Тев’є-молочар».
Рей Дуглас БРЕДБЕРІ. «451° за Фаренгейтом».
Гарпер ЛІ. «Убити пересмішника».
Ерік Вольф СІГЕЛ. «Історія одного кохання».
До зустрічі в 9 класі !!!








Немає коментарів:

Дописати коментар